Swift

PINK MAN IN SUBWAY

Pełen energii, nowych pomysłów i fantastycznych inspiracji powróciłem do Warszawy. Niebawem obszerna relacja z mojego pobytu w Paryżu a dziś porcja różu dla Was wszystkich oraz moje najnowsze zdjęcia z sesji z Arturem Kowalczykiem.
Jestem  bardzo zadowolony z naszych pierwszych wspólnych zdjęć i mam nadzieję, że Wam też spodobają się ekekty tej sesji. W tle nasze warszawskie metro. 

Wracając do różu, będę starał się Was przekonać, iż nie jest on tylko dla kobiet.  
W dzisiejszej stylizacji  zestawiłem dwa dominujące kolory- szary oraz właśnie wspomniany pudrowy róż. 
Nie bójcie się eksperymentować z tym kolorem, ponieważ w tym sezonie pojawił się w kolekcjach większości męskich marek streetowych i zawitał na ulice miast. 
Longsleeve, który dziś prezentuję, pochodzi od marki Nemezis. Firma od samego początku istnienia zaciekawiła mnie prostymi a jednocześnie interesującymi  projektami, a ich produkty z nowej kolekcji to absolutny  must have każdego kto jednocześnie ceni sobie wygodę i  minimalizm.
Kolejnym charakterystycznym elementem looku jest kapelusz marki Backyard Cartel
Tego typu nakrycie głowy jest również bardzo pożądanym elementem w garderobie modnego mężczyzny.


Całość uzupełnia kurtka Swear-Mason Bamber Jacket  czarne spodnie H&M oraz buty adidas Originals ZX FlUX TECH










You Might Also Like

3 COMMENTS

  1. świetnie wyglądasz w tej jasno różowej bluzie
    Zapraszam na bloga
    I zapraszam też na mój kanał Zapraszam na kanał

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja, bardzo profesjonalne zdjęcia, urzekł mnie ten róż ;)

    [ KLIK-nowy post ]

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images