Swift

IN TWO:Electric Orange


Jeśli obserwujecie mnie bacznie na Instagramie czy Snapchat, wiecie, że dwa tygodnie temu wybrałem się do Krakowa. Wyjazd był krótki, ale bardzo owocny. Miałem okazje nawiązać współprace z wieloma markami, które szczerze sobie cenie. Zrealizowałem rownież kilka sesji zdjęciowych, które planowałem od dłuższego czasu. W dzisiejszym poście gościnnie mój dobry kolega Jakub Nowicki.
W stylizacjach wykorzystaliśmy produkty jednej z moich ulubionych marek- HAZEL XXI. Brand ten w swojej najnowszej produkcji wykorzystał najmodniejszy w tym sezonie kolor- wściekły pomarańcz. Poza czarnymi t-shirtami i baseballówkami z pomarańczowymi nadrukami, HAZEL stworzył rownież bluzę przy której nie da się przejść obojętnie.
Ostatnim elementem tej stylizacji są buty. Razem z Kubą postawiliśmy na model Clima Cool- adidas Originals. Model ten możecie zakupić między innymi w krakowskim sklepie sneakerstudio.pl .








You Might Also Like

0 COMMENTS

Flickr Images